Συχνές Ερωτήσεις
Ποια είναι η διαδικασία παραγγελίας?
Η διαδικασία παραγγελίας είναι απλή. Επιλέγοντας τα προϊόντα που επιθυμείτε αυτομάτως καταγράφονται στο καλάθι αγορών. Δημιουργώντας έναν λογαριασμό, θα μπορείτε να ψωνίζετε ταχύτερα, να ενημερώνεστε για την κατάσταση της τρέχουσας παραγγελίας σας και να παρακολουθείτε τις παλαιότερες παραγγελίες. Εάν όμως δεν το επιθυμείτε, μπορείτε να κάνετε τις αγορές σας ως επισκέπτης. Ακολουθώντας τις οδηγίες συμπληρώνετε τα σχετικά πεδία με τα στοιχεία σας (προσωπικά στοιχεία, διεύθυνση αποστολής).
Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου?
Σε 3 έως 4 ημέρες από την ημερομηνία παραγγελίας. Σε δυσπρόσιτες περιοχές ίσως υπάρχει καθυστέρηση μιας επιπλέον ημέρας.
Πως μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου?
Επικοινωνώντας μαζί μας το συντομότερο στο e-mail: info@apmarine.gr . Στην περίπτωση που η αποστολή έχει ξεκινήσει ήδη από την εταιρία μας προς την μεταφορική εταιρεία δεν είμαστε σε θέση να τη διακόψουμε.
Σε ποιες περιοχές γίνονται αποστολές?
Η εταιρεία μας δραστηριοποιείται σε όλη την επικράτεια της Ελλάδας.
Επιστροφές
Επιστροφές γίνονται δεκτές κατόπιν συνεννόησης και
εφόσον δεν έχει πειραχθεί η συσκευασία του προϊόντος και το προϊόν. Επιστροφή που θα πραγματοποιηθεί χωρίς συνεννόηση δε γίνεται δεκτή. Έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.
Για οποιαδήποτε επιπλέον διευκρίνιση παρακαλούμε επικοινωνήστε στο e-mail: info@apmarine.gr